משימות קריטיות? אל תתפשרו על פחות מ- Mission Critical Support
מאת: בן ניסים, Senior Service Account Manager
להיות מושבת, זה אף פעם לא דבר טוב. כך אנו מתארים אירועים משבשים שהופכים את כל השאר ללא נוח - המכונית במוסך, בעיה רפואית או כשלים במערכות בעבודה. כל אירוע שעלול להשהות – או חלילה להפיל אותך אישית, מקצועית או שניהם. ודבר אחד נכון בכל המקרים: הצורך לחזור לשגרה הרגילה שלך בהקדם האפשרי.
ב-Dell Technologies, אנחנו לא מכונאים או רופאים, אבל יש לנו הבנה עסקית ואיתה את הכלים והמומחיות לסייע לכם בהאצת הפריסה ושמירת התשתית פועלת באופן מיטבי.
נניח שאתם מבצעים השקעות חדשות על מנת לספק לחברה שלכם יתרון תחרותי. בין אם רכשתם שרתים חדשים, מכשירי אחסון או הגנת נתונים, אתם רוצים למקסם את הטכנולוגיה החדשה באופן מיידי - ובדיוק כך אנחנו יכולים לעזור.
דוח שפורסם לאחרונה על ידי Principled Technologies הוכיח ש-ProDeploy Infrastructure Suite יכולה להחזיר אתכם לפעילות פי שלוש מהר יותר ממנהלי מערכת פנימיים. ProDeploy Plus מציעה יתרונות מרכזיים רבים, כולל מנהלי פרויקטים, ארכיטקטים ומהנדסים שמכירים את השיטות, הגישות והכלים הטובים ביותר עבור הפתרונות שאתם פורס.
בנוסף, פורטל השירות העצמי TechDirect מאפשר למומחים שלנו ולצוות שלכם לשתף פעולה בתכנון הסביבה טרם ההתקנה באתר. הוא משמש כמאגר מידע מרכזי שבו חברי הפרויקט יכולים לצפות במידע, לשתף פעולה ובסופו של דבר לאשר את תוכנית הפריסה המתאימה לכם.
כעת, אנו נספק אפילו עוד יותר ערך מאחר ולקוחות ProDeploy Plus יקבלו את שיטות העבודה המומלצות שלנו בנושא אבטחת סייבר של CloudIQ במטרה לסייע בהגנת הסביבה שלהם מפני איומים.
עם פריסת התשתית החדשה שלכם, אתם רוצים שהיא תפעל במינימום זמן השבתה, במיוחד זמן השבתה לא מתוכנן. אחרי הכל, זה לא רק קריטי לעסק; זה קריטי למשימה, וזו הסיבה שביצענו שיפורים משמעותיים ב-ProSupport Suite, במיוחד בשירות ProSupport Plus.
כולנו יודעים שבעיות Severity 1 קורות. עם פתרונות Dell הם לא קורות לעתים קרובות, אבל כאשר הן מתרחשות, אתם צריכים תגובה מיידית של all-hands-on-deck. וזה בדיוק מה שתקבלו מהמומחים שלנו, שמוכנים להחזרת המערכות שלכם לייצור מהר ככל האפשר עם ניהול תקריות וכיסוי “crit-sit”.
בנוסף להליכי המצב הקריטי הזמינים כיום, ProSupport Plus עם תמיכת Mission Critical כוללת גם את התכונות החדשות הבאות:
- אבחון באתר עבור בעיות Severity 1 על פי בקשת הלקוח
- שיגור מהיר של מהנדס שטח בכיר במקביל לפתרון תקלות מבוסס טלפון
- מטרה לתיקון של שש שעות לבעיות חומרה
- ייצור מוזרז במקרה של מצב קריטי הנגרם מאסון טבע
לקוחות ProSupport Plus יקבלו גם התראות והמלצות אבטחה חדשות ומשופרות, כולל CloudIQ health והמלצות אבטחת סייבר.
והם ימשיכו לקבל את התכונות שהייתם מצפים מחבר היכל התהילה של TSIA עם 47 פרסי STAR:
- מנהל חשבון שירות מוקצה (SAM) - מקור תמיכה ראשי ללקוח, המבטיח את חוויית התמיכה היזומה, החזויה והמונעת הטובה ביותר האפשרית
- גישה בעדיפות למהנדסי תמיכה בכירים מרחוק
- תחזוקת מערכת ותובנות פרואקטיביות באמצעות דוח תחזוקת המערכת, יחד עם המלצות ותוכנית תיקון לשיפור ביצועים ובריאות המערכת
- תמיכה מוגבלת בתוכנה של צד שלישי
תוכלו גם להפחית סיכונים, לשפר פרודוקטיביות ולתכנן מראש את הצרכים העתידיים עם לוחות מחוונים מותאמים אישית לתובנות חכמות מ-CloudIQ ו-MyService 360. על מנת לקבל את הניתוח המפורט ביותר והתמיכה האוטומטית המגובה ביכולות ה-AI/ML שלנו, הקפידו לחבר את התשתית ל-Dell באמצעות שער החיבור המאובטח שלנו ולהפיק את המרב מהפורטלים הללו.
כולנו יודעים שזמן הוא כסף, ואין זמן להשבתה. אם התשתית שלכם היא קריטית להצלחת העסק, למדו עוד על חבילת ProSupport Infrastructure - במיוחד אודות יכולות התמיכה Mission Critical של ProSupport Plus - או צרו קשר עם המומחים שלנו.